Reklamační řád – Medicionas.cz
Tento reklamační řád upravuje podmínky reklamace zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu www.medicionas.cz. Je v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
1. Práva z vadného plnění
Kupující má právo uplatnit reklamaci, pokud zboží při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, zejména:
-
neodpovídá popisu nebo vlastnostem uvedeným na e-shopu,
-
není vhodné k obvyklému nebo dohodnutému účelu,
-
nemá sjednané nebo obvyklé vlastnosti.
Za vadu nelze považovat opotřebení vzniklé běžným užíváním.
2. Lhůta pro uplatnění reklamace
-
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží do 24 měsíců od převzetí zboží, není-li u zboží uvedena delší záruční lhůta.
-
U podnikatelů se záruka řídí smluvním ujednáním (pokud není uvedeno jinak, je lhůta 12 měsíců).
3. Zdravotnické prostředky a omezení
V souladu s § 1837 písm. g) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy a vrátit zboží, které:
-
bylo vyjmuto ze sterilního nebo jinak hygienicky zajištěného obalu a není možné jej z hygienických důvodů vrátit (např. teploměry, testovací sady, náplasti, katétry, apod.),
-
bylo opotřebováno nebo částečně spotřebováno a nelze je z hygienických důvodů dále distribuovat.
Takové zboží lze reklamovat pouze v případě prokazatelné výrobní vady.
4. Postup při reklamaci
Reklamaci uplatníte co nejdříve po zjištění vady:
-
e-mailem na: info@medicionas.cz
V žádosti uveďte:
-
číslo objednávky / faktury,
-
popis vady a případně fotodokumentaci,
-
preferovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz).
Zboží zašlete (nebo osobně doručte) na uvedenou adresu. Neposílejte zboží na dobírku – nebude převzato.
5. Vyřízení reklamace
-
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.
-
O průběhu a výsledku reklamace budete informováni e-mailem.
-
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu nutných nákladů spojených s uplatněním reklamace.