+420 777 983 409

Potřebujete pomoc? (Po-Pá 9-16)

Reklamační řád – Medicionas.cz

Tento reklamační řád upravuje podmínky reklamace zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu www.medicionas.cz. Je v souladu s občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.

1. Práva z vadného plnění

Kupující má právo uplatnit reklamaci, pokud zboží při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, zejména:

  • neodpovídá popisu nebo vlastnostem uvedeným na e-shopu,

  • není vhodné k obvyklému nebo dohodnutému účelu,

  • nemá sjednané nebo obvyklé vlastnosti.

Za vadu nelze považovat opotřebení vzniklé běžným užíváním.

2. Lhůta pro uplatnění reklamace

  • Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží do 24 měsíců od převzetí zboží, není-li u zboží uvedena delší záruční lhůta.

  • U podnikatelů se záruka řídí smluvním ujednáním (pokud není uvedeno jinak, je lhůta 12 měsíců).

3. Zdravotnické prostředky a omezení

V souladu s § 1837 písm. g) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy a vrátit zboží, které:

  • bylo vyjmuto ze sterilního nebo jinak hygienicky zajištěného obalu a není možné jej z hygienických důvodů vrátit (např. teploměry, testovací sady, náplasti, katétry, apod.),

  • bylo opotřebováno nebo částečně spotřebováno a nelze je z hygienických důvodů dále distribuovat.

Takové zboží lze reklamovat pouze v případě prokazatelné výrobní vady.

4. Postup při reklamaci

Reklamaci uplatníte co nejdříve po zjištění vady:

V žádosti uveďte:

  • číslo objednávky / faktury,

  • popis vady a případně fotodokumentaci,

  • preferovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení peněz).

Zboží zašlete (nebo osobně doručte) na uvedenou adresu. Neposílejte zboží na dobírku – nebude převzato.

5. Vyřízení reklamace

  • Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak.

  • O průběhu a výsledku reklamace budete informováni e-mailem.

  • V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu nutných nákladů spojených s uplatněním reklamace.